:/

Vill hem o dra täcket över huvudet, och aldrigaldrig nånsin behöva träffa visa igen, med risk att jag dör av utskämning, fan.

Blve lite mycket alkohol igår, va tydligen trevlig tills jag va påväg hem, fick damp (har ingen aning om vad jag var arg för) och begav mig upp mot Jimmy, betedde mig som en gris, RIKTIGT JÄVLA SVINIGT TYDLIGEN! :/ Fan, höll på att dö idag när jag fick höra. Förlåt till alla er jag aldrig mer kommer våga träffa! Fy fan vad jag skäms:/

Trodde jag tappat bort bankkort och körkort igår oxå, men hittade bankkortet på golvet under sängen, så förhoppningsvis dyker körkortet upp oxå sen.

Jimmy, förstår inte hur du står ut med mig ibland, du är underbar!

Jobbjobbjobbb.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skämdes mycket tydligen när man gör samma sak 2 dagar senare? sluta snacka bara och gör nått iställt!

2010-01-31 @ 18:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0