.

Går inte så bra att leva nyttigt alltså, haha.
Träningen går super MEN
För det första älskar jag mat för mycket så äter som en tok!
Klarar inte av att vara utan chips heller, haha.
och idag faller det på spriten, haha, sjukt sugen på utgång så ringde och tjata med mig Martina;) Blir nog förfest hos Agneta som det lät och sen vidare på bokstavsiffra, yeeeees! :D




Imorrn tar syrran studenten å, och jag är så jävla generös alltså, tur man har nån att spendera pengar på när man är rikare än allt, eller? Njaa, förjävla snäll bara;)
Blir till att kika när hon går ut på morgonen, kolla på like flak, svänga förbi och gratta Signe och sen middag med närmsta släkten hemma:) Jobb på plaza på kvällen, så ingen utgång blire heller.
Även lördag blire jobb, marite för hela slanten, första där för mig i sommar så hoppas det kommer massa stooora gamblers och ger mig massa cash, för pengar gillar ja, jaaaarå.



Nää, ska ta tag i disken (kommer jag nog inte göra även fast jag borde) och boka spinningpass till ikväll.
Ses i dimmmmmmmman ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0