.

men vilken underbar dag, neeej.
ut igår, hade askul, men vart lite mycket kanske, haha.
vakna upp åt helvete långt hemifrån 50 MIN innan Benita går ut nere i badhusparken. PANIIIK! så fick stressa som ett svin hem, bakis o jävlig, borsta tänderna, byta leggings och springa ner till badhusparken.
hade missat (var för full för att komma ihåg) att jag hade nyckel och skulle låsa lägenheten, så blev till att låna bilen, leta reda på rätt hus och låsa. självklart var det bilkö på vägen tillbaka, så från milko till stan tog ett jävla tag. lämnat kameran hos Agneta igår så vart tvungen att hämta den innan vi kolla på flak en stund.
tänkte jag skulle duscha och dö i sängen en stund innan jag far vidare och firar signe o benita, men inte då. hela lägenheten vibrerar och ljudnivån är inte den minsta ska jag tala om. men hääärligt när man är bakis som en gris och huvet redan dunkar mer än allt. har jag tur idag jag eller?

hoppas det vänder innan kvällen iaf, åka o få i mig massa gott och sen jobb på plaza med märta, goodiegoodie:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0