.

Jobba på lövstabadet som vanligt igår, rensa ogräs har jag blitt riktigt bra på nu, skulle kunna spy på skiten. fick trimma gräs halva dan iaf, så lite omväxling blev det iaf.
va ner på gymmet med martina och sen upp till valla, träffafamiljen o blev bjuden på mat.
hem o gjorde mig iordning för jobb på marite. kom dit o de va helt dött, bara personal som va ute, som självklart spela o vann som vanligt, så dela ut marker som ett as i början, baaaad. men det vände som tur var och gick huuur bra som helst. massor av storspelare och massor av pengar till mig;) räkna ut sen att jag tjäna lika mycket på 1,5 timme på cherry än jag gjort på hela lövstadagen, men bääääättre jobb!

Hemma tre, intensivsömn och sen upp för att åka på HLRkurs. gick ut för att åka med bussen, men kom på att jag skulle va sportig o gå till jobbet. kom till badhusparken innan jag ångra mig, haha, men då vare för sent, så va bara att pinna vidare, gör jag fan aldrig om!

Jobb ikväll igen, eniro, hoppas det inte är nån som ringer så vi kan ägna oss åt tvn:)
Blir väl mer ogräsplock imorrn skulle jag gissa, men sen på söndag börjar vi på riktigt iaf.sen blire film o grejs på kvällen hoppas jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0