.

Åkte ut till pappa efter jobbet igår. somnade i solstolen, så sjuuukt trött.
blev barnvakt på kvällen så gick och handla massa gott, eller jaa, Benita handla massa gott för mina pengar, typ, haha. mös med små söta systrar och fick med den ena hem sen å:)

sov lääänge idag, behövdes verkligen efetr en miljon jobbtimmar förra veckan. kollat på avatar och tyckte ínte alls den va så bra som alla sagt, tryckt i mig godis och bara slöat.
ska ta igen det med lite träning nu snart, sen blire jobb hela kvällen.


sjukt osäker på allt oxå, och känner mig som dem fegaste i världen, så jäkla rädd för att misslyckas så vågar inte chansa, feeeegis jag är! så väntar ist och ser vad som händer. if it's ment to be, it's gonna happen tror ja. typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0