:)

Lääängesen man uppdatera nu, och så jäkla trött så blir en snabbis.

Haft tre dagar ledigt nu i midsommar. Husvagnsboende och feeeeeest i massor stod på schemat, men blev att jag bodde emr i Borgen än i den där husvagnen iaf. Grillat, druckit, kanske liiite mer än man borde, men vad gör väl det. Haft sjuuukt kul iaf, det man kommer ihåg, haha, och det man inte minns har inte hänt har jag hört.
Stannade kvar hos Angelica i söndags, åkte båt, solade, åkte ring o wakeboard med Kristofer, Anders o Robin, sjuuukt kul ska jag säga! Men vattnet va lite i det kallaste laget. Vidare ner till Borgen för grillning och film och sen upp tidigt imorse och åkte tillbaka till stan igen.

Bara vart i solen idag, träffat Martina, Nathalie och sen cyklat ut till Valla och hämtat upp massa småsyskon. Bada fötterna på lövsta, träna en sväng, cykla hem o sprang genom duschen innan jag gick och jobba.
Känner hur det blir mer och mer uppunktat, haha, nu blire sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0