.

är typ störd ja, haha, så fort jag inte har nåt att göra på jobbet så beställer jag massa grejs på internet. Förra veckan var det två omgångar kläder och sen satt jag aplänge o valde ut tv-spel o skit för massor av pengar, men det sket sig när jag skulle beställa. Tänka skita i det då, men idag hade jag trist igen, så 1700 på tv-spel kändes som en bra investering, hmmm, neeej, men himla kul! Så snart kan man spela två på wii igen, sjunga fyra på singstar och spela massa nya spel;) tur man är så himla vuxen alltså!

över en timme kvar på jobbet, skitfotboll på tvn och inte alls mycket samtal, så får se om man hittar nå annat kul på den tiden då, eller om det blir en till sväng till massagestolen, sjuuukt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0