:)

Hade så himla roligt, ja ROLIGT, på jobbet igår. Fick hur mycket komplimanger som helst och stod folk där nästan hela tiden, inte bara när det var spel, utan kvar och pratade utan att spela oxå. Och toppenhumör ändrades ju inte direkt av att jag vann massor heller ;)

Så att jag fick höra idag att 'tro inte att du är populär, för det är du inte' sänkte mig faktiskt inte ens. Det sägs så mycket elakt så jag slutat ta åt mig från dig, tyvärr, så lika bra du slutar.

Bytt bort morgonpasset imorrn så ikväll blire partajj ;)

Nää, tvätten nu.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har alltid varit populär Sabina!...Om någon säger annat så kanske denna någon skulle vilja vara som du! Eller vilja vara med dig! Fortsätt vara den du är! Älskar dig gumman! / Mamma <3<3<3

2010-03-06 @ 01:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0