:)

En braaa dag :)
Vaknade sent, utsövd och på toppenhumör, sega framför tvn innan jag drog med mor på danspass. Va nog det ROLIGASTE jag gjort i slutet, en blick mot mamma och min dag, nej månad, var gjord:)
For förbi broder och godkände tjejen hans, innan jag begav mig upp till pappsen. Blev bjuden på käk, myste med lillan och kika på film:)

Juste, liite halvläskigt ere att jag och Benita hitta ett måttband idag, mätte varenda liten kroppsdel (även halsen och fingrarna, det nu;), och den största skillnaden nånstans va 2 cm. De flesta mått var precis samma, exakt lika långa och väger ungefär lika (jag lite mer nu må jag erkänna) haha. VI ÄR TYP IDENTISKA! kroppsmässigt alltså, coooolt sis :)



NU & DÅ , alltid vi två <3


Kommentarer
Postat av: Mammi

...Vi måste dansa fler gånger!!! Det var toppenkul!!! Holabandola! Ougachacka, ougachacka, ougachacka!!! Moahahahaha!

/ Mamma

2010-03-12 @ 18:15:02
Postat av: Benita

:)<3

2010-03-14 @ 01:09:01
URL: http://benitaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0