.

... la mig i soffan efetrsom sängen kändes som en bastu, låg och vände och vred på mig, svettades och antagligen feber :/ Sist jag kollade på klockan var den halv sex, och fortfarande inte en blund! Slumrade till efter det men vaknade lika fort igen när klockan ringde halv sju. Ringde och sjukanmälde mig och försökte somna igen. Lättare sagt än gjort ska jag säga, och sov dåligtdåligt i omgångar tills för en timme sen. Kul natt, kul morgon.
Inget jobb, ingen lön, inget brädåk med Emil, blää.

Sjuuukt seg nu :/ men lägger jag mig igen kommer jag aldrig somna inatt heller, så blir inge av med det.
Ska sitta hemma o sura hela dan, kanske springa på solariet en sväng. träna orkar jag då inte iaf trots att tiden finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0