.

Håller delvis med dig Melissa, därför jag inte skrev ut några namn, eftersom jag fortfarande respekterar människorna, även fast jag tycker de gjort fel. Så ingen som inte har med saken att göra har en aning om vilka männsikorna är, förutom familjen som är ganska uppenbar.
Var menat för att öppna upp ögonen på de inblandade, men vet inte om det lyckades ?






Blev barnvakt idag, men pappa är hemma nu, så ska nog snart åka hem, duscha och slöa tills jag somnar, skönare:)


Juste, haha, pappa berätta att det är fel på vågen, så den visar alltid en kilo mer första gången man väger sig, skuuumt. I vilket fall som helst så väger vi alltså precis lika mycket ändå, jag och älskade syster. Fan vad vi är frääään! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0