.

Legat i sängen över 40 TIMMAR, mått som ett as verkligen, inte kunnat äta, knappt rest mig för toan ens, varken sovit eller vart vaken utan nåt zombieaktigt mellanting. Svettats, frysit, vänt, gråtit, skrikt, jaa ni fattar. :/
Feeling like crap, med andra ord. Inte orkat tryckt på tangenterna på datorn, så den har vart avstängd mest hela tiden, tröttnat nåt så sjukt på alla kassa serier dom visar om dagarna.

Aja, tänkte iaf att nu är det dags att shape up, ellllleeeer så kom jag på att gör jag ingenting nu kommer jag spendera en hel natt till med uppvaknanden varje timme, skrik, gråt, och två sekunder från att ringa mamma, haha. Så jag har fått på mig kläder för första gången på snart två dygn, och tänkte ut och gå en sväng, få lite frisk luft och trötta ut kroppen så pass att sängen känns underbar igen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mamma älskar dig! <3<3<3

2010-03-12 @ 17:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0