.

Åkte ut till Valla idag för att jag mådde så himla bra jämfört med tidigare. Kommer hit, tar tempen och märker att jag har 38.8 i feber! Satan, glad att jag inte haft nån termometer hemma när jag mått som värst, må ha varit en bra bit över 40, hade ju skrämt livet ur mig själv. Hade lätt trott jag låg på dödsbädden om jag sett det, haha, men jag överlevde iaf;) Fortfarande sjuk och seg, som sagt, massa feber o allt, men det går åt rätt håll iaf:)
Juste, gått ner 2,5 kg på mina tre sjukdagar oxå, illa. och får fortfarande knappt i mig någon mat nu heller. men dom kommer tillbaka, promise!

Kommentarer
Postat av: Mamma

...Lilla gumman... krya på dig! Love you!!!

2010-03-13 @ 18:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0