.

Sjuksjuksjuk, och blev ett besök hos doktorn idag för ett läkarintyg.

Iaf tagit mig ut en sväng, kollat på tapeter, kommer bli sååååå bra :)

Har vart här i Valla i tre nätter nu, så blir mat sen hemgång. Antar att min lägenhet ser ut som skit efter mina "orkar-inte-röra-mig-ur-sängen-dagar" Så blir väl en snabbstäd och sen krypa upp i soffan med godisskålen.

Juste, min säng står ju här ute och saaaaatan vad jag saknar den, så otroligt skön alltså!
Längtar så in i bomben efter att flytta, tapetsera, måla, inreda, och framför allt efter min säng! haha, tycker inte alls om den i lägenheten där jag bor nu.

Kanske blir till att packa nån flyttlåda oxå när jag kommer hem, för att få in känslan lixom ;)

Älskar att jag flyttar till en egen lägenhet där jag kan göra vad jag vill, att få tillbaka mina egna möbler och grejer som stått i Mattmar nu nästan ett år, att jag kommer bo mitt i stan och långt från grundläggar för blir så mycket lättare så.


People change

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0