:)

Så sjukt rastlös av att bara sitta hemma, så ni kan förstå hur överlycklig jag blev när jag blev meddragen på promenad :D och blev ingen kort sån heller, mer än en timme va vi ute och vandrade och pratade om allt mellan himmel och jord, sjuuukt skönt, och sex km motion kändes ju inte helt fel det heller efter att ha tryckt i sig ostbågar o godis hela kvällen.

Funderar på om jag ska orka mig iväg på jobbet imorrn oxå? Fortfarande sjuk hosta och hesare än allt, så känns inte som det optimala då man pratar i telefon hela dagarna:/ Men samtidigt har jag iNGENTING att gör hemma och det ger en himla massa mer pengar om jag jobbar, hmmm..

Nää, nu blire iaf ljuv(?) musik och städning en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0