.

Är så sjukt avundsjuk på alla ni som frå vara kär! Man verkligen ser på folk hur lyckliga de är, hur bra de trivs tillsammans. Jag vill också se ut så!

Han en vän som är sådär underbart nykär, åhh, ni vet, när man lyser upp bara av att höra namnet och svävar som på små moln varje gång personen nämns. Varje gång man får sms lyser man upp och hoppas att det är just den personen, och småfnittrar som om man vore 13 igen när den skriver nåt sött.
Jag vill också verkligen längta efter en människa, ha någon som tar upp hela huvet så man slipper tänka på annat:)

Hållt kvar så länge vid något som inte längre finns, försökt att tvinga det tillbaka, men insett att det funkar på det sättet.
Ska hitta mig en prins jag inte behöver hålla kvar utan som stannar ändå, ska ut och hitta mig käääärlek ;) Fan vad underbart det vore! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

:) he

2010-03-17 @ 18:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0