.

Kom nyss hem från jobbet, älskar tretimmarspassen, alldeles lagomt långa. Man går dit, tar en rast och går hem, ungefär så känns det:)

Svängde förbi bolaget inför morgondagens partaj, men har sån jäkla beslutsångest så tror jag fick med mig halva sortimentet hem, haha, tur jag har så lite mat i kylen;) Plus att jag kan gå ut ikväll oxå om jag lusten smyger sig på.

Annars vet jag inte vad kvällen har att erbjuda? Ska städa och diska nu, känns himla kul när det kommer se precis lika ut efter helgen ändå, men har väl inge val, folket behöver glas. Sen blire en sväng genom duschen innan jag hämtar upp lillan på dagis:) Mys med henne och grabbarna tills pappa kommer hem och sen tooooooooomt på planering, men lär väl dyka upp nåt intressant iaf:)

Börjat fått beslutsångest inför lägenhetn oxå, funderar på om jag kanske ska vänta med tapetseringen och så. Finns ju bättre sätt att bränna pengar på;) Även soffa kändes onödigt att lägga ut flera tusen på, men jaa, få se när jag flyttar in hur det blir:)

och forum smyger sig på oxå, kommer bli greeeaaat MEN vad ska man klä ut sig till? stort problem just nu, hmm..


nää, städning vare ja :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0