:)

klart man blev pepp med mina underbara vänner ;)
Kvällen var absolut godkänd, förfest med singstar o hög musik, taxi ner på krogen, haha, sen en sväng på båda ställena, maaat på kebabcity, sen hem för sängen. Lagomt full och allt, peeerfect:)

Vakna tidigttidigt imorse, drog ner persiennerna, hinka i mig vatten och somna om. Spela massa poker o tippat på matcher, och faktiskt gått plus, wihooo:) Sen ner på stan en sväng, hyrde filmer o handla mat, bjöd på pyttipanna o sen bara legat framför filmerna o tryckt i oss chips:) Gooodare, och må ju passa på för imorrn börjar jag o Martina vårt nyttiga liv igen ;) Nyttig mat och massor av träning, första stopp forum och slutdestination sommar, kommer gå underbart bra vaaa :)

Nu blire kuddkramning så jag orkar upp på jobb imorrn, nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0