.

Haft en triiiist, seg kväll. Jobba till åtta, bara skit på tvn och jimmy har spelat upp pokerpengarna:/ Vet att jag bara skulle förlora ännu mer om jag satt in nya, så sket i det och väntar tills dom är där igen. För saken är den att jag vet att jag är kass, så sätter jag in 100 kronor så spelar jag tills dom är slut, räknar inte med att vinna, haha, så ni kan ju gissa vad som skulle hända om jag satt in 100 till? Just playing for fuuuuun juuu :) Men faktiskt inte vart kass på slutet, sjukt stolt ;) Bara sex kronor minus ju innan jimmy rörde, proffs nästa! hmm
Även tipp-proffs snart å, fick tillochmed höra att jag gjorde en bra idag, yeeeaay. Det visar sig väl imorrn om den va bra eller inte då;)
För att leka med pengar är typ askul! Förstår de som blir beroende och förlorar allt, nästan.

I vilket fall som helst vart en sjukt tråkig kväll och bara hoppats på att Martina ska komma hit, men snart ger jag upp, lägger mig och så får hon joina mig i sängen när hon kommmer, myyys:)

Packat det mesta idag oxå, och så skare tydligen komma hit nåra och lägga om elen imorrn, så vart tvungen att flytta ut alla möbler från uttagen. Så är typ så häääääääär trångt här nu, plus att det står flyttkartonger överallt. Juste, packat ner dvdn oxå, så kunde inte kolla på film idag heller, ännu ett minus. Men överlever gör jag ju ändå:)
Även insett hur stört mycket kläder jag har, damn, lovar er ett kort när jag flyttar in i nästa, måste rensa big time.

Gymkort imorrn igen, häääärligt :)
och uppstartsdag på jobbet så jobbar bara fem timmar men får betalt för åtta, men taaack:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0