.

Men hur underbart ere inte med massagestol dååååå :) Sjukt ont i ryggen har jag, ch inte blir det bättre av att sitta still hela dagarna :/

Kunde inte somna på evigheter igår, tänkte på allt och inget och va allmänt töntig. Precis när jag äntligen höll på att somna så kom Martina oxå, så då blev det massa prat såklart, men inge klag på det inte:)

Berätta ju att de skulle lägg aom elen idag, och tror ni inte på fan att dom knackar på halv åtta :/ Ramlar ut ur sängen, halvnaken och med bara täcket runt mig i tron om att jag skulle mötas av gammguybbar som jobbat på samma företag i 15 år, typ. Öppnar dörren och inser att jag hade fel, där står två unga killar såklart och frågar om dom stör, men pinsammare! man är ju så jäkla snygg och fräsch på morgonen vet ni ;)så va bara att glömma sängen och dra på sig kläderna då. Inte mycket golvutrymme där imorse vill jag lova, först alla mina saker och lådor, och så tror jag dom hade med sig halva företaget, plus dom två, och så jag och Martina, liiiite trångt kanske, men ingenting är omöjligt, blev iaf klar i tid och kunde springa iväg till jobbet.

Insåg precis att min lunch är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0