.

Kul o komma hem o så ere grus o sladdstumpar o spackel o grejs över golvet och över hela diskbänken. nej. looks like hell här, men tror ni jag orkar städa när jag flyttar om två dar? neeeeeej.

På dåligt humör å, för hur mycket man än vill tro det så förändras inte saker. Det kan va bra en vecka, en månad, det är bra nu. Men förr eller senare blir allt som förr, har sett det så många gånger tidigare. Kan inte låta bli att jämföra mig med andra och inse att det är precis samma sak, bara lättare att döma andra människor än sig själv.

Ut till Valla nu snart o barnvakta sötan o alla småsmåbröder, mest andreas, trist han inte klarar sig själv;)

Får lägenhetn imorrn oxå fick jag reda på nyss, bäääätttreeee :) men får ändå inte dit grejerna imorrn o ska jobba på natten, så flyttar inte in förrän senare ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0