:)

Kungkväll. 10 liter hb, grillat, badtunna, dans och en helt bunt med superhjältar. underbart!
La mig halv fem, kändes lagomt, men vissa stanna uppe till halv sju imorse, haha. Meeen, så ligger ju alla andra fortfarande bakis, medan jag mår som en gud, plockar ihop sen gårdagen och funderar på hur jag ska ta mig hem:)

Blir hem o städa, diska ikväll. och Sista riktiga jobbveckan på Eniro nu i veckan, sen bara småtimmar då och då, men sköööönt:)
Ledig en hel vecka innan jag börjar på lövstabadet sen oxå, så blir nog en sväng til Umeå eller Trondheim då:)

Haha, även att en 53-åring lagt til mig på facebook och verkligen råstöter, hahaha, nu fråga han precis om jag tyckte att 53 va för gammalt, hmmmmmm, JAAAA liiiterååå

Juste, ska på mitt livs första dejt i veckan oxå, spännandeeee:)

Nää, nu börjar huset vakna till liv, ska slänga ur diskmaskinen o se om nån har skjuts till stan, puuuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0