.

Jobbat hela dan, alarmet funka inte imorse IGEN och fattar inte hur jag vaknar? men på nåt sätt känner jag väl av att jag ska upp, weird.

Fått schema från lövstabadet så suttit aplänge nu och pusslat ihop Eniroschemat. bara att vänta på schema från cherry nu då och sen göra samma sak igen, men lätt värt för lite variation i sommar:)
Ledig 10 dagar nu efter studenten till Lövstabadet öppnar, sen ere väl bara midsommarhelgen jag verkligen vet att jag är ledig, annars mest jobbjobbjobb, få se hur mycke Eniro det blir bara eftersom jag blockat mig bra nog mycket där och behövs inte så himla mycket folk på kvällarna skulle jag tro.

Dom har varit in och halvt installerat nån bredbandsswitch och tv-box här idag oxå, satt mig och försökte koppla in resten, dumt eftersom det antagligen ändå inte funkar eftersom jag inte betalar för bredband eller kanaler. Kom på det och packade ner allt istället, slöstid. sjukt onödigt.

Funderar på att ta en sväng till solariumet och sen käka chips för första gången på två veckor (sjukt stolt att jag hållt mig ifrån) för jag o Martina SKA köpa gymkort imorrn, finally.

Lööööön imorrn oxå, levt utan pengar nu i två veckor så ska bli underbart;)


Längtar till Juni! Förhoppningsvis massa sol, massa ledighet, hälsa på fina vänner, vissa försvinner o andra kommer hem, tillbaka på skatten och fira midsommar på fröjdholmen, men bääääättre månad:)

såklart massa lek och sommarmys med denna sonna också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0