.

är så sjuuukt stel i hela kroppen, men det äre väl värt.

jobba idag, lyckades få bort andra halvan iaf, great.

åkte iväg på gymmet o pumpa med Martina, fixa gymkort för ett halvår så nu blire träning ska ni se. och antagligen träningsvärk som aldrig förr!

bort o kolla när benita sjöng på tingshuset o sen hem o väntavänta.

blev arg och bestämde mig för att springa bort ilskan till massa hårdrock, funka perfekt må jag säga!

MEN som sagt är jag stelare än ett 70-årigt fetto just nu, benen känns halvt som spagetti och halv som stålstolpar, typ.

aja, vad gör man inte för att nå beachlooken;) förresten lyckats hålla mig från hissar nu i två veckor, duktigtduktigt av mig.

imorrn gör jag förresten mitt sista riktigt långa pass på eniro, skööönt, sen blire kortpass bara i sommar, greeeat cous its the most boring job.

nää, tvingat till mig besök, så må väl kuta genom duschen innan kanske, kanske, snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0