.

Sitter på jobbet och slutar inte förrän halv två, så försöker komma på nåt att göra som får tiden att gå, men det är svårt när facebook är spärrat, haha.

Har gjort av med alla mina pengar sen lönen kom, illa. och inte på nåt vettigt alls, stuupid. Ska skärpa mig till nästa månad och börja spara inför Thailand:)

Utmanat mig själv till Beach 2010 oxå, äta rätt och träna bort sladdret, inte det lättaste utan pengar, men man tager vad man haver;) Ska skippa micromaten, chipsen och allt sånt onyttigt. Ska skippa hissen, vilket inte är det lättaste när man jobbar på fjärde våningen, haha, och börja springa igen:) Sola ska jag göra massa oxå, tänker inte badvakta och se ut som en blekfis.

Funderat massa över framtiden nu i slutet oxå, och flyttar nog från Östersund efter sommaren. Men tänker INTE göra samma misstag som sist och säga upp lägenhetn :P
Antingen blire Borås och plugga, eller så Stockholm eller Göteborg eller nåt, beror lite på vart man får jobb och så oxå, emn som sagt inte bestämt nåt än. Vore skönt att komma bort, se mer av världen;) Kanske får ett superjobb här och blir kvar oxå, men tänker inte jobba kvar på Eniro iaf.
Funderat över annat oxå och insett ett och annat, men det håller jag för mig själv och de närmsta:)

Annars vet jag inte, känner mig ganska neutral, varken lycklig eller olycklig. Längtar som ett as till sommaren iaf! Vara ute hela dagarna, slippa dagpassen på Eniro och bara leeeva, underbart:)

Ska sluta svamla nu och fokusera på How I Met Your Mother ist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0