.

sjukt slö helg! halvlegat i soffa mest hela dagarna, jobbat på nätterna o gått halvkasst det med, men kul ere! ni skulle bara veta vilken egoboost det är att få komplimanger östa över en (även fast det är från smått alhoholpåverkade människor), man mår som lite bättre varje gång man kommer hem på natten. try it! världens bästa jobb, lovar!
annars då, som sagt soffhäng mest hela dan, testat mitt nya tv-spel (sparkats och slagits framför tvn) tummen upp för det! tvingade även iväg mig själv till solariet, bara för att ha gjort nåt annat än suttit här idag.

klurat lite på julklappar med, tycker det är så trist att ge familjen sånt vanligt, sååå försöker komma på ovanliga nödvändiga saker att ge bort. sånt dom inte önskat sig, men ändå behöver, men inte förväntat sig, get it? kommit på två bra iaf, sen om det funkar väntar att se, men det är väl tanken som räknas va?

ska in till göteborg o kika på boende imorrn. två rum(jag i ett och en annan tjej i det andra) och så nyrenoverat kök o toa med bastu. inte perfekt då jag helst bott själv, men det är tydligen huuur svårt som helst att få i gbg, men bättre än nu iaf då jag delar med fyra andra.

 nu blire tv, dusch o sängen


myshelg med den bästa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0