.

trött så jag skulle kunna dö.
vart stressiga dagar nu, flyttat, städat ur, börjat nytt jobb, skola, jaa jag vet inte allt.
kom hem tolv igår, börja packa upp kläder eftersom jag inte hann det innan. börja pumpa den jäkla madrassen till jag spydde(!) av trötthet, stress, sjukdom, vem vet, aldrig hänt förut iaf. gav upp och vakna i stort sett på golvet efter fyra timmars sömn. promenerade ner till bjurfors, allt strula o visste inte alls vad jag skulle göra, men det funka tillslut. hem o vände. buss till borås, somna sådär fult med munnen öppen å, städat ur rummet och nu vidare på nästa jobb. hunnit tröttgrina till massa musik å, töntig som jag e, helt slut i huve. hemma här tre inatt och upp tidigttidigt imorrn för att hinna med bussen till göteborg o jobbet igen.
sen buss igen, men bara för att relaxa med skönt folk här, så det äre inge klag på:)
bara jag får in vardagen igen, kommer in i jobben, bor på ETT ställe, får in möbler och allt rullar på som vanligt så blir det här nog alldeles utmärkt ska ni se!


Kommentarer
Postat av: Mamma! <3

Älskar dig Sabina, mitt älskade barn!!! <3<3<3

2010-11-18 @ 21:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0