:)

En vecka på pokerutbildningen har gått. börjar trivas riktigt bra med de jag jobbar med, man pratar mer och mer och lär känna varann lite bättre för varje dag:)
Jobbat mina sista pass för cherry med, ett i kungsbacka som gick kasst och sista igår på harrys i borås, gick väl sådär.
Fixat i lägenheten idag, tvättat, byggt provisoriska möbler, fixat med tvn och internet. gjort tavlor, hängt upp grejer och gömt undan allt annat så gott det går. sååååå, här bor jag!



 

kommit på vad jag vill ha i julklapp med:)
presentkort på ikea. dansmatta till ps2. kalender med minst fyra kolumner.
kommer jag på nåt annat lägger jag upp det här, vet ju att hela familjen läser bloggen flitigt;)

nu ska jag provköra bastun, hööörs


Kommentarer
Postat av: Mamma <3

Vad fint du bor Sabina!!!

Mammi älskar dig!!!! <3<3<3

2010-11-29 @ 13:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0