.

juste, glömt berätta att min roommate har flyttat in med. var värsta orolig innan att man skulle behöva bo med nån som är helt olik en själv och som jag inte alls trivts med, men så träffa jag henne och hon verkar hur bra som helst, jag har sån tuuuur:)


kommer nog inte hem varken jul eller nyår heller. jobbjobbjobb. men i januari blir det garanterat minst en hemresa:)


spydde nyss med, vette fan vad det är med mig alltså, om det bara är för jag äter som om det vore sista dagen på jorden, eller om jag faktiskt är sjuk? hmmm.. visar sig väl

Kommentarer
Postat av: Mormor

Östersundarna har bakterier i vattnet många spör och diare samt huvudvärk. du kanske drack vatten när du var hemma

2010-12-01 @ 18:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0