:)

bott på hotell med jimpa i helgen. shoppat, bubblat, ätit gott, bowlat, gått på bio, jaa jag vet inte allt vi hunnit:)
nu är jag iaf hemma igen, lite halvstressigt som sist jag kom hem, hehe, man ska hinna träffa alla, fika med alla, käka hos alla och åka både hit och dit. men man slipper ju va ensam iaf;)
tog med mig sötungen på stan med martina igår, handla jacka till henne, jeans till mig och julklapp till andra. tog en fika när syster kom ner, hann knappt fika klart så skulle man käka med bror, liv, knet och erik. få i sig maten och pricka in skjutsen till valla igen.
fylla olja i mammas bil som jag fått låna (tack!) och fara ut i skogen. sex mil utan radio eller nå är INTE att leka med ska ni veta. sjukt trist, sjukt långt och sista milen sjöng jag själv, lät inte bra så tur jag va ensam.
sjukt hurtig kväll iaf. spela tennis med jimpa på sporthallen. JAG VANN! fast egentligen inte.. stressa upp på OK för klockan va TIO I TIO! fast det va den inte.. handlade INTE CHIPS! fast lite godis blev det såklart;)
sen va man inte så slö, så sprang en runda runt mörsil, och stanna inte en enda gång, faktiskt!
fixa varma mackor och kika film, eller jaa, jag kika film och jimmy snarka.
sov som en gud i världens skönaste säng, ska fan köpa mig en tempurmadrass jag me!
snart blire återfärd in till staua. boka tatueringstid och försöka fixa lite betyg o referenser, för ska på jobbintervju så fort jag kommer ner till gbg igen, mmmhmmm:)
lämna bilen hos mamma, ut till pappa o bli bjuden på gomat, mysa en stund och sen filmmys med mina hjärtevänner:)
onsdagen spenderas på sjukhuset, lillan ska sövas och röntgas, usch.
sen blire nog bowling eller nåt annat kul med mamma. bjuden på ännu mer finmat och vidare på jobb. (i'm a workoholic)
torsdagen är faktiskt oplanerad, kors i taket! så den får bli en överraskning;)
hemfärd på kvällen, hoppas på sömn och upp pigg och fräsch(?) på jobbintervju.
resten tar vi en annan dag:)

Kommentarer
Postat av: Marina

Bra där, chips är DÅLIGT!!!

Jag har en tempurmadrass. Love it!

Hur är det med Elina?

Kram gumman

2010-11-02 @ 23:40:09
Postat av: Maria~

Hoppas allt är bra:)

2010-11-25 @ 19:57:15
URL: http://typiisktmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0