.

vaknade imorse, såg snön och trodde det skulle bli ännu en underbar dag, men tji fick jag.
strosa ner till bussen för att jobba första dagen på bjurfors. menneeee då hade det ju snöat fem cm och då kan man tydligen inte köra här(?) så bussen va 35 minuter sen. körde sakta hela vägen och missa spårvagnen med fem sekunder.
kom tio minuter sent första dagen till en grupp där jag inte kände nån, men alla andra kände varann. va bra info iaf och fick reda på massa om jobbet.
ner på stan o skulle igen dräkterna jag köpte igår, men neeej då fick man inte lämna tillbaka, så va tvungen att handla annat för femhundra där :@
gick omkring o döda tid, shoppa även fast jag inte har råd och fick höra att jeansen jag köpt inte heller kunde lämnas tillbaka av benita hemma i östersund, neheeee 500 minus där med då.
gick iaf ganska bra på säkerhetsintevjun tror jag, hoppashoppas nu.
hann även med bussen på håret å, och den gick i normalfart tillbaka:)

paaaackning för forum, nu äre nära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0