.

som jag saknar denna gofis ska ni veta !




mamma, benita, andreas o liv har vart här i helgen. har mest slöat, kollat film och tagit det lugnt. hunnit med en sväng på knalleland oxå, shoppat massa. himla skönt med sällskap då o då må jag säga:)

ledig igår, så tvättade hela dagen och for in till göteborg för anställningsintervju med, så bara hoppas jag får det nu då. då blire lägenhetssök i göteborg sen, och flyttar jag så ska jag kika om det finns nåt blackjackjobb där me, ska jag ändå pendla emellan bor jag hellre där.
hann även med lite plugg när jag kom hem, inte dåligt för att vara jag ska ni veta.

sovit halva dan idag, sen världshistoriens mest värdelösa föreläsning. tycker synd om de som åkt från gbg bara för den allstå, så sjukt meningslös.
funderar på om jag ska orka mig iväg på gymmet innan jobbet med, får se hur jag känner om en timme, sen bilre puls halva natten.

sjuuuukt kallt här i lägenheten också, fyyy, sitter och värmer fötterna på databatteriet nu, vilket är typ den största värmekällan i mitt rum, bläää. tjocktröja på!

genomgång av gamla tentor imorrn, sen äre bara att pugga inför första tentan som vi har på måndag. kan informera er om att jag pluggat TVÅ gånger här hemma sen jag började i höstas. en gång första veckan och andra gången igår, skärpning på mig där! inte gjord för att plugga jag, tur det mesta fastnar på föreläsningarna iaf! får slipa på det där med självdiciplinen nu i veckan, så jag klarar tentan iaf, men känns hyfsat luuugnt ändå.

ajaaaa, ska väl göra nåt vettigt innan jag gör mig ready for work



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0