.

puls ville inte ha öppet igår, så blev inget jobb ändå.
vilket resulterade i att min enda anledning till att inte orka träna eller plugga försvann, så bara att masa sig iväg på gymmet då.
känns ju såklart skönt efteråt, men guuuud så tungt det är att gå dit, latare tjej får ni leta efter.

bokade även in mig på spinning idag, och vet ni vad, avbokar man inte inom två timmar och sen inte kommer så kostar det 50 kronor, ganska bra för då MÅSTE jag gå trots att jag är en latgris. 50 kronor är mycket pengar när man inte har nån inkomst knappt vet ni.
så drog mig upp ur sängen och traskade bort på studioaktiv igen då, bragjort.
nyss kommit hem, käkat, duschat och nu blire fix inför skola, där jag sen stannar heeeela kvällen, segt.

juste, även börjat tippa igen, haha, illailla för vet hur det kommer sluta, men är ju så kul! ligger plus iaf, inte mycket, men plus;)

nää, ska försöka hinna utan att stressa livet ur mig en gång. puuussssheeeej


Kommentarer
Postat av: Marina

Smart drag av de som ordnar passet, att man måste "böta" om man inte kommer. För som du säger så är det ju så himla lätt att bara skippa saker annars. Kram ,kram!!

2010-10-24 @ 15:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0