.

men hurtig tjej!
upp på bodypump idag, så himla skönt när man väl tar sig iväg!
blir ännu ett träningspass sen ikväll. kanske sola innan med, mm:)

skulle plugga med några från klassen på skolan, men känns inte som det behövs. kanske jag som missuppfattat allt men så fort jag funderar på att plugga och börjar kolla igenom så känns det som att man kan allt, har gjort allt, inte behöver läsa igenom en gång till, hmm. så sket helt enkelt i klassplugg och läste igenom mina egna anteckningar hemma istället, men som sagt, repetitionrepetition, jag kan ju det här nu! eller? märks på måndag!

jobb ikväll, pengarpengarpengar, jatack!
inte lätt att gå från nästan tjugo tusen i månaden till runt fem, nääää, bortskämd med pengar har man vart och svårt att sluta handla när man är van. men gett mig tusan på att jag inte ska ta nåt jäkla studielån, så blir snålliv tills jag fått mer jobb.

Kommentarer
Postat av: Marina

Bra jobbat!

2010-10-24 @ 15:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0