:)

har vart bra dagar nu:)

avslutning på praktiken i fredags. trerätters middag och mingel med mäklare, och sen vidare ut i göteborg. åkte hem alldeles för tidigt för min smak, mysko bussresa, vinglig cykeltur och sängprat halva natten, like it!

jobb på lördagen, gick asbra, alla va skittrevlig, fick höra massa snällt och va bara på allmänt braa humör!

slösöndag, soffdag.

tenta på måndag, kändes bra ända tills man börja diskutera med klassen efter. jaja, bara att göra om om det gick kasst så va väl inte hela världen. lunchade med klassen på harrys för att sedan dra hit ett gäng och spela wii. tennisturnering på liv och död som jag såklart vann, greeeat!
testa på poledance på gymmet, men gud så kul! sjuk träningsvärk nu efter men de vare värt. och sen vidare till poolhouse, dricka lite och spela biljard:)

upp o träna på tisdagen igen för att sen fixa inför kvällens eftertentafest:) singstar här och sen middag och partaj på viva. billiga drinkar och trevligt sällskap blev en superkväll:)

MEN det kände man ju dagen efter å, va så stört bakis så ni kan inte ana! blev ingen juridik utan soffhäng istället. sjukt sugen på chips så gick på ica och köpte.... fruktsallad! det ni, trodde ni aldrig om mig va ;)

segdag idag igen, vetinte vad jag ska göra här nu när alla åkt hem och vi inte har nån skola? sitter bara o väntar att dom ska ringa o ge mig jobb, hoppashoppas!
släpa iaf iväg mig till solariet en sväng, färgat håret, lagt asiktsmask och sitter och trycker i mig FRUKT! fräsch och nyttig, mitt nya jag! får se hur länge det håller, hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0