.

Tacosittningen va kung!
Pubrundan va kung!
Poolpartyt va kung!

Jaa, vad ska jag säga, har haft en toppenvecka här nere verkligen!
Idag är en tvätt och städ-dag, då det looks like crap här nu.. Känner mig sjukt slö i kroppen efter fem dagars alkoholintag, men det vare värt! Ikväll blir det jobb och så och sen tar jag nog nog några lugna kvällar, tror det behövs..

Trivs riktigt bra här nere i Borås så det här blir nog braaaa:)
Saknar såklart alla där hemma ändå! Saknar att festa med Martina, Malin och Angelica, saknar att vakna bredvid Jimmy, saknar att ta bussen ut till Valla och mötas av världens sötaste lillasyster, saknar att bli hembjuden på mat mest varje dag och saknar att möta pappa på stan lite då och då. Saknar att inte kunna gå utanför dörren utan att känna någon, saknar att prata strunt på badet och se ut som man jobbar och saknar att inte behöva stå i kö till krogen. Skulle kunna skriva hur långt som  helst, men ska ner o tömma tvättmaskinen nu.
Long story short: Jag saknar er! Men jag har det fint här ändå, jag överlever tydligen ensam oxå;)

KOM NER OCH HÄLSA PÅ!


Kommentarer
Postat av: Marina

5 dagars alkoholintag??? Vad ska det vara bra för? Miss U 2.

2010-09-10 @ 02:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0