.

precis kommit in igen efter en sjukt skön runda.
tänkte ta en långpromenad, gå lite varstans tills jag hitta hem igen, och det gjorde jag, men det sluta i några springkm, hurtigt! skönt att rensa huvet en stund, bara lyssna på musiken och tänka på sig själv. ni vet, det är inte bara lätt o bra allt när man flyttar till nån helt ny stad, åttio mil från alla man känner och vanligtvis umgås med mest varje dag. nej det äre inte! men tycker jag klarat det fint ändå ju, klagar inte så himla mycket och är positiv, nästan hela tiden.

la mig på gräsplätten utanför huset när jag kom hem, stretcha och kolla upp i himlen. inga stjärnor nu men tänkte ändå på mysnatten för två år sen:') tänk vad tiden går fort alltså, huvva. but we stick together jimmieboy, always and forever!

funderar nästan på att dra en städsväng innan jag somnar, inte ett dugg trött ju och rummet ser förjävligt ut efter en enda dag eftersom jag är kass på att plocka bort efter mig.


vart på djurparken idag förresten, gått runt i solen och kollat på alla möjliga djur. insett att jag absolut inte är nån djurmänniska, men det va trevligt ändå, att slippa sitta hemma hela dan lixom.

även börjat på min suuuuperroliga bok, fastighetsmäklarlagen, blää. tagit mig genom halva iaf, så får väl kämpa mig genom andra halvan imorrn då. aldrig nånsin läst så många svåra ord jag inte har en mening om vad de betyder på samma gång förut, det är sjukt alltså att man ens fattar nåt alls, men det löööööser sig, det gör det alltid.

nej, kissar på mig snart så nu fåre va nog.
hoppas ni har det kung uppe i östersund iaf, I'll be coming up soon, promise!
puuss, gonatt och allt annat bra

Kommentarer
Postat av: Marina

Om det är en så jobbig bok så har du ju ännu mer tur då som får det mesta att fastna. Svårare för de andra antagligen, som inte har den egenskapen.

Roligt med bilderna från Djurparken, måste nog ta med Lucas dit oxå. Kram gumman!

2010-09-10 @ 02:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0