:)

första riktiga skoldagen igår. kände inte ens igen hälften av folket som satt i klassrummet när jag kom, men vad gör väl det när man trivs himla bra med dom man redan umgås med?
fick massa info från han som ansvarar för programmet och sen hade vi en heldag med Svensk fastighetsförmedling. började dramatiskt då ena mäklaren svimmade när hon skulle presentera sig, lite halvläskigt men hon överlevde.
fick gå runt i olika rum o lyssna på hur det var att jobba som mäklare, fråga frågor och höra vilket perfekt jobb det är;)
det slutade iaf med att dom erbjöd ALLA 65 praktikplatser. sååååå, från och med imorrn(!) så ska jag göra praktik på kontoret i östra göteborg, torsdag o fredag i sex veckor framöver, ska bli hur kul som helst:)

efter skolan va jag bara hem o böt kläder, sen vidare till Christin, vidare till Fredrik, vidare till Ann o förfesta, vidare till Annelundsparken för grillning och lekar. Lessna ganska tidigt så satt i stadsparken en stund och sen hem, va dyngtrött verkligen, somnade med mobilen i handen, halvvägs igenom ett sms, haha, men klart man blir trött efter att ha hållt igång hela dan när man inte är van.

Funderade på träning idag meeeen är för lat. blir en tur på posten och en sväng runt stan istället:) Får se om jag orkar springa en runda efter juridiken ikväll istället.




Kommentarer
Postat av: Marina

Var det inte planerat att ni skulle praktisera nu då? Varför svimmade människan?

2010-09-10 @ 02:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0