.

fullt upp här nere, så blir inte så mycket datortid.

börjat praktisera nu, pang på bara. så är i göteborg på svensk fastighetsförmedling nu på torsdagar och fredagar i sex veckor:)
första dagen vi skulle åka hem så vare en gubbe som sa fel tåg till christin, så vi hamna i alingsås o fick ta buss, haha. brukar alltid kolla tider o sånt själv för att va säker men just då så hade jag två minuter från spårvagnen till tåget, så hade inte en tanke på att dubbelkolla. lyckades även åka för femton kronor när det egentligen kosta över hundrasextio, bara för att jag är ett retard, haha, men billigt blev det;)

igår vare finsittning o utgång. skulle ha jobbat sen på natten men min chef fråga precis innan om jag ville va ledig, så blev krogen o studentkåren halva natten istället, kulkul!
mindre kul att vi va för seg att köpa biljetter, så hamna inte med resten av klassen, utan va fem av oss som satt i en annan sal, men hade ju himla kul ändå:)

ska snart springa genom duschen o göra mig iordning för jobb. ska ut i nån stor lada mitt ute i ingenstans, haha, men ska va himla kul att jobba där har jag hört så jag klagar inte;)

bokat resa hem till forum oxå, ska bli så sjuuukt kul alltså:D gäller bara att hitta nån smart utklädnad nu oxå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0