.

bara arg o less o vet ingenting.
på med springskorna, i med musiken och ut i ösregnet för att komma på andra tankar.
kom hem, dyngsur, slut i bena o hungrig och hade fortfarande inte kommit på nåt bra, men skönt vare.

duschat hett och länge.
städat hela rummet som såg ut som en provhytt under mellandagsrean ungefär, så nu kan man se mönstret på soffan igen, och färgen på golvet, och jag kommer kunna sova i sängen.

handlat asmycket (alldeles för mycket) kläder igår och idag.
har huuuur mycket kläder som helst egentligen, meeeen inga strikta stilrena så som man ska ha som mäklare ni vet, så blev ju tvungen att handla kavajer o skjortor o sånt till praktiken. men jaa, lär ju använda det sen med så det va väl nödvändigt ändå.
har i vilket fall som helst handlat för mycket, och lite onödigt, så lämnade tillbaka en kavaj idag och imorrn ska jag springa tillbaka med en kavaj till, ett par byxor o ett par skor. få tillbaka några hundra på kontot, jatack!

vet inte riktigt vad jag ska göra nu när jag städat färdigt. står mellan fastighetsmäklarlagen (över hundra sidor läsning) och film, lutar mot det senare.

juste, ätit sushi för första gången idag, det va ingen hit, inget jag kommer sukta efter direkt. men thaibuffén va god så lite värt vare iaf. och med trevligt sällskap spelar det ju ingen roll hur maten smakar egentligen, så det va myyysigt.

vad mer då?
joo, funderar på att åka hem o göra praktik i två veckor innan forum. för i två veckor har vi bara en föreläsning på onsdagarna efetrsom det är precis mellan två andra kurser.  och sen skulle jag bara missa två föreläsningar i byggteknik om jag stanna några dagar till istället för att åka ner hit tre dagar o sen upp för forum igen. så kanske blir hemma ett tag, men inte bestämt mig än! ska klura på det lite till, men inte så länge så tågpriserna blitt svindyr bara.

det va nog allt för mig för ikväll. nu ska jag lägga mig framför en film, enbart dricka vatten (inga chips!) och sura en stund, tills jag somnar, typ.
sovmorgonen imorgon kommer va himmelsk, så ni vet, så vaknar nog upp imorrn som en helt ny människa, utvilad, snygg och på världens bästa humör! slår mitt drömuppvaknande in så lovar jag att skriva ett sjukt positivt imorrn, eller nån dag när jag ahr tid, men nästa iaf.

gonatt o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0