.

trots att jag sov så länge idag känns det som jag hunnit massa.
gjort flera matlådor, så stått i köket massa, lyckades självklart bränna en hamburgare oxå så det lukta bränt i hela lägenhetn, haha, men vafan, sånt händer :p
skickat iväg mail om både praktik och traineeplats i sommar.
kollat efter lägenheter, vill ju ha en egen.
städat bort gårdagen.


ändå haft mycket slötid, resulterade i det här
kreativiteten flööödar känner jag





borde väl kasnke ha ägnat mig åt fastighetslagen istället, meeen tar den imorrn istället.
nu blire duschen och sen bort på jobb, nytt ställe idag, spännande ;)

Kommentarer
Postat av: Anna I

Mm, fastighetslagen. Låter ju fantastiskt roligt ;] Är det juridisk grundkurs ni läser eller är fastighetslagen separat? Sköt om dig! Kram

2010-09-18 @ 23:46:43
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0