:)

På bättre humör idag:)
vart ner o pratat med min chef på bjurfors om mina jobbtider (eller inte jobbtider egentligen) blir sjukt stressigt att hinna jobba så mycket som jag borde, så förklara hur det va, men hon ville ha kvar mig ändå så det va ju tur:) så då försvann den pressen att få in massamassa timmar, jag fick jobba precis så lite jag ville och hon ville absolut inte att jag skulle sluta. ska börja praktiken i höst med, så det känns himla bra!

vart ner o tränat en sväng, handlat massa nya kläder, snart äre ju sommar och då måste(?) man ha sommarkläder såklart;)

funderar på att åka hem snart med, va hemma länge, plugga på egen hand, byta pass och bara va, skulle va sjukt skönt! får se när schemat kommer om det går att lösa bara.

när jag kommer ner till göteborg igen efter forum blir det blackjackutbildning på jobbet tre veckor med, ser jag fram emot, få lite variation och så:)

sen äre bara fixa tentorna och njuta av sommaren! blir två utlandsresor, lite jobb och massamassa hemmatid om ja får som jag vill, och det får jag ju oftast så det löser sig nog det med:)



och nej marina, den fick höra det själv igår med, så du kan va lugn;)

Kommentarer
Postat av: Marina

;-) Vad skönt! Tar alltid åt mig sådant där.

Skönt att ha rensat luften om arb. tiderna. Hoppas du kommer hem å att vi träffas något.

Vet du att jag också ska på Forum i år?!

2011-04-07 @ 23:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0