:)

bara på grymt humör!
solen skiner, lägenheten har aldrig vart renare och imorgon rullar jag norrut :D

är så grymt skönt att komma hem till en ren lägenhet så inatt vid tre (eftersom mina dygnsrytmer är förstörda) började jag städa, rensa, möblera om. fortsatte imorse, eller jaa klockan tvånär jag vakna, med alla golv, putsat fönster o speglar, tillochmed städat golvlisterna, det ni!
tvätten är snart klar och väskan är packad, självklart med en miljon fler plagg än jag kommer använda, som vanligt. bara disken kvar sen innan jag drar och tränar med Manda innan sista jobbpasset på nästan FEM VECKOR! bytt massa pass och har två veckor blackjack när jag kommer hem så lönen kommer finnas på kontot ändå, inte helt fel! bara den lilla detaljen att mina passbyten inte är godkända än, men hoppas det löser sig, annars vettetusan hur jag ska lösa't.

ska köra biggest looser med andreas, benita o liv när jag kommer hem med. så i två veckor är jag boss, säger hur dom ska äta och drar med dom på massor av skön träning, självklart med ett pris till den som går ner mest, som de tävlingsmänniskor vi är! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0