:)

sitter o svullar choklaad, fått igång pokerprogrammet o lyssnar på kärlekslåtar i väntan på nåt bättre..
har vart sjukt soligt idag, vi åkte hem till malin, legat ute o solat, spelat badminton, grillat, spelat kubb o spel o bara haft det allmänt mysigt! fan vad jag älskar att solen tittat fram nu när jag är ledig o allt:)
vart hemma fem dar nu, så sjuuuukt skönt! hunnit med två riktiga påskmiddagar, två utgångar, träffat både folket i stan o sköningarna från mörsil och bara njuuutit av att va ledig!
tiden går dock sjukt fort, känns som man snart sitter på tåget mot götet igen, menmen, det får jag ta dårå.
ska bli sol imorrn med, så blir ännu lite mer grillning med en av mina familjer:) känns ungefär som jag har hundra stycken, men jag älskart, dom är lika mysig o bra allihop:)
näe, ska vinna mig massa miljoner nu och sen sova så jag orkar mig ut i solen imorrn!
Hare braaa, det har jaaaa, tralalaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0