.

tänkte bara sammanfatta vår första biggest looser-vecka.

tisdag kväll-
vägning. alla är sjukt pepp. alla ska vinna. jag andreas liv o benita börjar det som skulle bli en hård träningvecka med ett springpass. tappar andreas o liv efter hälften o benita när det är typ en kilometer kvar. kändes himla bra så långt!

onsdag-
jag o pappa tar en promenad med barnvagn. måste tillägga att jag drog barnvagn, extrakalorier där, hehe
andreas o liv promenerar runt frösöberget med mamma o peter

torsdag-
jag hämtar lillan på dagis, åker in på stan och promenerar tillbaka till valla med barnvagn. benita kanske hade extra mycket sex, vad vet jag, har inte hört om nån rörelse alls därifrån, skärpning!

fredag-
alla är glada. jag har gått ner två kilo, pappa nästan samma, benita o liv lite mindre, andreas lite mer (han leder hittills, fast inte om man räknar procent, där va jag värst)
sen vände det.
fuskfuskfusk! ALLA trycker i sig både mat o efterrätt o godis ute i valla. lite alkohol slank även ner, oops

lördag-
vi fortsätter fuska o trycka i oss ännu mer mat, ännu mer efterrätt o ännu mer godis hos mamma. när jag ändå är i fusktagen blev det ännu mer alkohol med, plus att jag tryckte en kebab där på natten.

söndag-
sol! inte lika mycket fusk, men självklart måste man grilla när solen skiner så blev massor av god mat iaf. jag o benita fick oss ju även lite, extremt lite, motion av badminton o sånt. andreas o liv har promenerat massa flera dagar med, vet dock inte vilka dagar. pappa o lisa svullar lika mycket som mig uppe i brocksjön så dom börja inte förrän igår.
juste, jag ljög nyss! skulle köra massa bil på natten, så tröstade att jag skulle sitta ensam en timme med en stor godispåse och lite extra choklad, det va jag värd.
juste, ännu mer, haha, tryckte i mig en burgare o strips med sen på natten, blir man bjuden kan man ju inte tacka nej;)

måndag-
va ju självklart tvungen att käka upp allt godis, plus chips o dricka till filmen. andreas o liv gick väl igen antar jag.

tisdag-
tänkte att 'idag börjar jag om' ända tills angelica fråga om vi skulle komma ut till henne på filmkväll. efter en sväng på hemmakväll o kvantum va vi där med både chips ostbågar o choklad som jag tryckte i mig himla massa mer än nödvändigt av, men gott vare!

onsdag-
idag! NU börjar jag om, får se hur länge det håller i sig nu ;)
har förresten inte gått ner längre, utan ligger nu ett kilo ÖVER startvikten, haha, illaaaa!


SÅ NU KÖR JAG IGÅNG IGEN, WISH ME LUCK ;)

en vecka kvar!




Kommentarer
Postat av: BENITA

F U som inte tar med att jag har varit hos hästen 3 dagar och kört hårdpass!! Framstår ju som skit lat i din blogg as jävel!!!! ;) <3

2011-04-27 @ 21:48:41
URL: http://benitaeriksson.blogg.se/
Postat av: Marina

Vilket SVULLANDE! Hur ser då en vecka UTAN Biggest loser kampanj ut?



Bra där Benita, mer ridning å mindre svullande, men det låter nästan som om Andreas och Liv är de riktiga kämparna i familje"fighten". Imponerad!

2011-04-28 @ 01:29:57
Postat av: Mamma

Hahahaha!!!

Vad kul det var att läsa om er utmaning!!!

Spännande sen och e resultatet...vem vinner????

jag spånar lite, men säger inget...vem kan det månne bli?

....Jag älskar påskmat och godis, så jag är glad att jag inte är med i denna tävling! Jag kan tävla i kubb istället!!! Hahahaha!!!

Eller vem som går mest upp i vikt när det är påsk! Då vinner jag! Lätt! ;-)....

Lycka till Sabina Benita och compani!!!

I love you!!!<3<3<3

2011-04-28 @ 21:17:54
Postat av: Mormor

Jag tror det blir Andreas som vinner lycka till håller tummarna trägen vinner kram

2011-05-02 @ 10:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0