:)

Hemma i Göteborg och det är sååååå skönt :)
Hade en himla tur o hitta en gratisbil ner till Stockholm så hämtade ut den på onsdagmorgon, sa hejdå till lite familj och rattade neråt för att lämna bilen och tänkt hoppa på nåt tåg eller flyg vidare mot Göteborg. Turen fortsatte och i Uppsala hitta jag en ny gratisbil från Stockholm till Göteborg, yeeees! Så efter över 100 mils körning, ett bilbyte, massor av matstopp och sjuuuukt stel i hela kroppen så landade jag hemma i sängen, och efter att ha delat säng i två veckor såkan jag berätta att det va helt underbart!
Spenderat två dagar med att packa upp, städa, tvätta, diska och handlat nytt till köket eftersom Anna nu flyttat och tagit med nästan allt. Även hunnit med två springturer, trots att klantjag glömt springskorna i Östersund. Och vart tvungen att klippa och färga håret då jag även glömde det viktigaste jag äger på Benitas golv, plattången! Gaaah, så jävla dåligt gjort och vet fan inte hur jag ska överleva utan!!?

Ska snart börja fixa iordning mig och dra vidare på jobbet och vet ni, det är nästan så jag längtar! Jag kanske är störd men efter en himla massa semester i sommar tycker jag faktiskt att det ska bli skönt att börja jobba igen, komma in i rutiner och plussa lite i kassan!

Lovat papps att lägga in en bild på nyhåret med, så lovar att fixa det sen! Nu blir det sminkning och högsång, precis som vanligt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0