:)

alla hjärtans dag idag:) egentligen sjukt överskattat men mysigt ändå ju.
klev upp och stekte pannkakor till frukost och sen myst i soffan tills robin bakissomna och jag va tvungen att fixa inför jobb. firar hjärtedagen imorgon istället med universeum och middag. skulle på bio med meeeenne det va tydligen viktig fotboll på tvn, så får bli en annan dag :p

va på ikea i lördags så nu har jag möbler, men inga pengar. 119 kronor på kortet som jag ska fördela ut resten av månaden, men det funkar nog. det ser ju iaf bebott ut här nu, och jag har en säng äntligen! :) tänker inte lägga ut nå bilder, vilket betyder att ni MÅSTE släpa er hit för att se;) komsi!


Kommentarer
Postat av: Mamma <3

...Jag vill komma snart!!!...<3<3<3

/ Mammi älskar dig!!! <3

2011-02-15 @ 21:00:14
Postat av: Moster Marina

Me toook!

2011-02-17 @ 00:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0