:)

hemma i östersund, äntligen!
sjukt trött efter en fullspäckad dag. knappt sovit på tåget eftersom det va ungefär en miljon grader där inne. klev upp innan sex, hem till mamma o käka tomtegröt och spela poker o blackjack med andreas o liv. gick ner i garaget, tog bort däcket för att bryta bromsklossar på mammas bil, men hade inte rätt verktyg så bara att trycka på´t igen. ut till valla och väckte världens sötaste syster, la lite pussel och kramas massor. hem till lägenheten o väckte nästa syster, tvinga me na på solariumet. lyckades sola efter tre försök och begav oss hemåt o slängde mig i duschen. fika på stan med lali, angelica o malin och en sväng på bylla och käka strips innan vi begav oss mot mörsil. ville spela poker, men det vare tydligen bara jag som ville så blev film istället, som jag somna till iofs, så stöööööört trött! efter allsång i bilen och krångel med bilbyten och avlämning så är jag nu hemma. syster lämna mig för nallemys så har hela sängen, tre täcken och typ åttiofyra kuddar alldeles för mig själv, kommer sova så underbart skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0