.

tre jobbnätter och tre dagar jag klivit upp runt fyra, illa! tänkte vända tillbaka det idag, kliva upp tidigt och gå och simma, men min roomie kände inte att hon orkade. gick och la mig igen, och vaknade, jaa fyyra, jäela skit! så blir tuffare än jag tänkt att kliva upp imorrnbitti och släpa sig mot borås och skola.
blir en sväng på gymmet nu snart iaf, ta ut kroppen lite så jag kanskekanske kan somna inatt. sen bara soffhäng tills ögonen ger upp.

både längtar och fasar för att börja skolan igen nu. ska bli skönt att komma igång igen, och ännu bättre att få träffa alla söta i klassen, men gruvar mig för att vända dygnen fram och tillbaka hela tiden och över fritiden jag inte alls kommer ha med både skola och två jobb. men det har gått förut så varför skulle det inte funka igen? :)

ska köpa ett gymkort till med (va ju så dum att jag band upp mig på ett år i borås) så jag kan träna i göteborg med, så fort lönen kommer, sen väntar bara att se om jag orkar köra på som förut, men det vore skönt att få ordning på kroppen igen.

juste, bokat hemresa i februari med, så är hemma mellan första och fjärde:) ingen helg den här gången heller, men hoppas på en utgång när jag fyller år iaf!

nää, dags att klä på sig och göra nåt vettigt av dagen, hare göööttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0