.

Frisk igen, gått på skolan o jobbat på bjurfors i två dar. hade tydligen inte fått lön för varken november eller december, vilken koll jag har, så fick dubbelt nu idag, greeeeaaat!

Satt och gruva mig hela dagen för att jag skulle ringa till en engelsk kund, skulle egentligen kunnat lämna han till nån annan men ville överbevisa mig själv att jag våga och kunde, och självklart få in värderingen där. meeennnee när jag suttit och vart nervös fyra timmar, tillochmed skrivit ett manus, haha, för att inte få blackout och tog mig modet att slå numret, nej då svarar han inte! men modig va jag, elleeeer..

Det tog mig tre timmar att ta mig från jobbet till gymmet idag, och jaa jag gick raka vägen, så himla mycket bra butiker på den gatan bara, så dit gick mina nya lönpengar. När jag väl kom fram fick jag köpa gymkort, men inte va med på bodypumpen som jag tänkt, så blev ett kort gympass innan jag fortsatte min vandring genom alla klädbutiker jag kunde hitta. provade allt hemma igen nyss för att bestämma vad som får flytta tillbaka o ge mig mina pengar igen, slutade med att allt stanna, jaja.

Alltså köpt sex nya plagg, plus att jag räknade det i garderoben jag aldrig använt, tillsammans TJUGOFEM plagg, det är fan sjukt. plus massa kläder jag lämnat i östersund och halva garderoben som jag bara använt typ en gång. det är ju inte det att det inte är fint, då hade jag ju aldrig köpt det såklart, men vissa kläder får man som aldrig rätt tillfälle att ta på sig. samma med de miljoner skor jag köpt och aldrig använt, ge mig tillfällen dåååå! tänk pengarna där, skulle kunna vart rik alltså..

Nää, hårfärgning och en låååång dusch ska hinnas med innan jag somnar i soffan (lånat ut "sängen" till bättre behövande) så blir gonatt för nu!

Kommer hem på tisdag förresten, underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0